Υπηρεσίες φροντιστηριακής εκπαίδευσης: Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων – Marketing

0

 

Υπηρεσίες φροντιστηριακής εκπαίδευσης: Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων – Marketing για Προσέλκυση-Εξυπηρέτηση πελατών και Αύξηση των εγγραφών 

Σκοπός

 

Σκοπός του προγράμματος η κατανόηση των απαιτήσεων και των προσδοκιών του σημερινού και του αυριανού Πελάτη , η ανάπτυξη βέλτιστων τεχνικών Εξυπηρέτησης και Ικανοποίησης Πελατών και η εμπέδωση της φιλοσοφίας της τέχνης των πωλήσεων για την προσέλκυση και την  αύξηση των εγγραφών σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης.

Ομάδα Στόχου – Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και επιχειρηματίες φροντιστηρίων και ιδιωτικών σχολών που επιθυμούν να ενισχύσουν τις ικανότητές και δεξιότητές τους στο χειρισμό των πελατών τους με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αύξηση των εγγραφών τους.

Συνοπτικό Πρόγραμμα

 

  • Η αναγκαιότητα εναρμόνισης του “τρόπου σκέψης” και της κουλτούρας της εταιρείας, στην ανάγκη κατανόησης του πελάτη!
  • Τι σημαίνει εξυπηρέτηση; Τι περιμένουν οι πελάτες από την επιχείρηση;
  • Το μέγεθος της σημασίας της «επικοινωνίας» στην πώληση και τη σωστή χρήση της γλώσσας του σώματος.
  • Εξυπηρέτηση πελατών σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του τύπου του πελάτη.
  • Ο σύγχρονος ρόλος των στελεχών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
  • Φοβίες και συνειδητοί- υποσυνείδητοι λόγοι απόρριψης της σχολής–φροντιστηρίου από έναν πελάτη.
  • Βασικά κριτήρια επιλογής μιας σχολής –φροντιστηρίου από έναν πελάτη.
  • Τα προσόντα που απαιτούνται για τον «πωλητή» της υπηρεσίας.
  • Τα στάδια της πώλησης στη διαδικασία της επαφής με τον πελάτη.
  • Η δύναμη του USP στην πώληση υπηρεσίας ή προϊόντος και στην υιοθέτηση της στρατηγικής προσέγγισης του πελάτη.
  • Η σημασία των θετικών και αρνητικών λέξεων στην πώληση των υπηρεσιών.
  • Αντιμετώπιση αντιρρήσεων πελατών του φροντιστηρίου.
  • Αντιμετώπιση αντιρρήσεων για την τιμή.
  • Σύγχρονες Τεχνικές Μarketing-Πωλήσεων για το κλείσιμο της πώλησης.
Πληροφορίες  Διεξαγωγής

 

Διάρκεια Συμμετοχής: 8 ώρες

Ημέρα Διεξαγωγής:  Σάββατο  20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015  (09.15-17.00)

Κόστος συμμετοχής

 

75 € ανά άτομο  (Για  συμμετοχή άνω των δύο ατόμων από τον ίδιο φορέα έκπτωση ανά άτομο 10%)

Εισηγητής

 

ΟΚοςΠαναγήςΑναστάσιοςείναικάτοχοςΜaster (ΜΒΑ) in Business Administration απότο Kingston University, Post Graduate Diploma In Marketing Management, (BA) in Marketing.

 

Καθηγητής Marketing σε σχολές, κρατικούς φορείς, ΚΕΚ κλπ με 18ετη εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει εκπαιδεύσει στελέχη και επιχειρηματίες πολύ μεγάλων επιχειρήσεων όπως Doppler ΑΕ, EpsilonNet ΑΕ, TOPGAZ ΑΕ, SKS ΑΕ, ΤΡΑΚΟΦΙΝ, Νitrofarm κλπ. Εξωτερικός συνεργάτης της εταιρίας Συμβούλων «Γνώση Αναπτυξιακή» και της ακαδημίας εκπαίδευσης κομμωτών HAIR PLUS ACADEMY.

 

Διαθέτει 20ετή επαγγελματική εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων – Marketing ως  Ανώτατο Διευθυντικό Στέλεχος σε μεγάλες εταιρίες. Σήμερα κατέχει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στην εταιρία επαγγελματικών Προϊόντων Κομμωτηρίου & Αισθητικής PIRAKISPRO. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το ΕΚΕΠΙΣ και τον ΟΑΕΔ. Ο κος Παναγής είναι Αντιπρόεδρος των εξειδικευμένων στελεχών Μarketing του συλλόγου ΜarketingClub.

 

Εκπαιδευτικό υλικό

 

Στο σεμινάριο θα δοθούν εκπαιδευτικές σημειώσεις .

 

Τόπος Υλοποίησης

 

ΚΕΚ ΣΕΒΕ ΣΒΒΕ ΔΕΘ (Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος και της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης)

Εγνατίας 154, 54621, Θεσσαλονίκη (Εντός ΔΕΘ – Ημιόροφος Περ. 16)

Διατίθεται PARKING και CATERING για τους εκπαιδευόμενους

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην  επισυναπτόμενη αίτηση ή να επικοινωνήσετε με το ΚΕΚ στο τηλ. 2310/250356

——————————————————————-

 

Share.

About Author

Leave A Reply