ΣΕΜΙNΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ GOOGLE

0

Σεμινάριο Προετοιμασίας για Eργασία στο Δίκτυο Διαφήμισης της Google

Σεμινάριο Εκπαίδευσης Συνεργατών Google

Με Πιστοποίηση από τη Google*

Μέρος 1ο

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΩΡΕΑΝ

Γιατί να Επιλέξετε Αυτό το Σεμινάριο

 

 

  1. Απόκτηση Δεξιοτήτων για συμμετοχή στις παγκόσμιες εξετάσεις απόκτησης πιστοποίησης Google Qualified Partner Agent.
  2. Πιστοποιητικό Παρακολούθησης ανεξάρτητα από την απόκτηση ή όχι της πιστοποίησης των τελικών εξετάσεων.
  3. Πλούσιο Υλικό με Σημειώσεις και Ερωτήσεις Προσομοίωσης.
  4. Συνεχή υποστήριξη σε κάθε απόπειρα συμμετοχής στις εξετάσεις για την απόκτηση της τελικής πιστοποίησης από τη Google.
  5. Ευκαιρία εύρεσης εργασίας μέσω του δικτύου της Google.
  6. Εμπλούτισε του βιογραφικό σου με μία περιζήτητη δεξιότητα που ενδιαφέρει άμεσα κάθε εργοδότη και εταιρεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  7. Ο εκπαιδευτής είναι πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual.

 

 

Σκοπός

 

Επίπεδο Γνώσεων:

Να είναι σε θέση να προσδιορίζουν και να ονοματίζουν τις βασικές λειτουργίες του Adwords. Να μπορούν να ταξινομούν τις δυνατότητες του adwords με τέτοιο τρόπο ώστε ανά πάσα στιγμή να έχουν επίγνωση των δυνατοτήτων και των ορίων της πλατφόρμας αυτής.

Επίπεδο Δεξιοτήτων:

Στο τέλος του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν το Adwords για την προώθηση των προϊόντων, υπηρεσιών ή δράσεων που επιθυμούν. Θα έχουν τα απαιτούμενα εφόδια για να συμμετάσχουν στο πρώτο μέρος των εξετάσεων πιστοποίησης της Google για Google Partners.

Επίπεδο Στάσεων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν υιοθετήσει μία κριτική στάση απέναντι στο κόστος μίας online διαφημιστικής καμπάνιας. Επίσης, θα είναι σε θέση να εκτιμούν τα αποτελέσματα μίας διαφήμισης όχι βάση αριθμών, αλλά βάση πραγματικών αποτελεσμάτων.

 

 

Συνοπτικό πρόγραμμα

 

Οι ενότητες θα διδαχθούν σε 8 συναντήσεις.

  1. Τα Πλεονεκτήματα της Διαφήμισης στο Adwords
  2. Τα Δίκτυα Διαφήμισης της Google
  3. Πού Μπορούν να Εμφανιστούν οι Διαφημίσεις σου
  4. Τι είναι αυτό που Κάνει μία Διαφήμιση Ποιοτική
  5. Εξήγηση Χρεώσεων – Κόστους Διαφημίσεων
  6. Επιλογή Τύπου Καμπάνιας
  7. Δόμηση Καμπάνιας
  8. Στόχευση – Διαφημιστικό Κοινό και Πελάτες
  9. Ρύθμισης Προσφοράς – Προϋπολογισμού
  10. Παραμετροποίηση σε Επίπεδο Διαφημιστικής Ομάδας
  11. Εργαλεία Σχεδιασμού Καμπάνιας
  12. Έκδοση Αναφορών
  13. Εργαλεία για τη Μέτρηση της Απόδοσης
  14. Στατιστικά Στοιχεία για την Επίτευξη Διαφημιστικού Στόχου
  15. Βελτιστοποίηση για Μέγιστη Απόδοση της Διαφημιστικής Επένδυσης
  16. Απόκτηση Πιστοποίησης (2 ώρες εξέτασης – εκτός των 8 συναντήσεων)

 

Ομάδα Στόχου – Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να ενημερωθούν πάνω στο τρόπο με τον οποίο δημιουργείται μία διαδικτυακή διαφήμιση. Δεν απαιτείται κάποια προηγούμενη εμπειρία ή εξοικείωση με το συγκεκριμένο αντικείμενο και δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ηλικιακή στόχευση. Είναι ένα πρόγραμμα ανοικτό για όλες τις ηλικιακές ομάδες και όλα τα άτομα.

 

 

 

Εκπαιδευτικές Τεχνικές – Εκπαιδευτικό Υλικό

 

Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα είναι δομημένο κατά κύριο λόγο με τη μέθοδο της πρακτική εφαρμογής. Επίσης, θα χρησιμοποιηθεί και η μέθοδος της εμπλουτισμένης εισήγησης. Οι εκπαιδευόμενοι θα καλούνται να εφαρμόσουν στην πράξη όλα όσα μαθαίνουν με σκοπό την καλύτερη κατανόηση.

 

Στο τέλος του προγράμματος θα διανεμηθεί εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα περιλαμβάνει εικονοσημειώσεις από το περιεχόμενο των θεματικών ενοτήτων που θα αναλυθούν ανάλογα πάντα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των συμμετεχόντων, test – ερωτήσεις προσομοίωσης, μελέτες περίπτωσης κ.α.

 

 

Διάρκεια σε ώρες – Κόστος Υλοποίησης

 

Συνολική διάρκεια: 24 ώρες

Κόστος: 450 ευρώ

Εκπαιδευτής

Ο εκπαιδευτής είναι απόφοιτος του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας της κατεύθυνσης Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης. Έχει MBA (Business Administration International) από το πανεπιστήμιο University Of East London με προσανατολισμό το Marketing. Τώρα κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Οι δραστηριότητές του επεκτείνονται στη δημιουργία ολοκληρωμένων λύσεων για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Έχει δουλέψει για λογαριασμό αρκετών μικρών, αλλά και μεγάλων εταιριών, οργανισμών και φορέων (Εταιρία Βαλκανικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, εταιρείες πώλησης δώρων, εταιρίες παροχής διάφορων υπηρεσιών και προϊόντων όπως γυμναστήρια, επιπλοποιίες κ.α, ΚΕΚ ΣΕΒΕ ΣΒΒΕ ΔΕΘ, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, Προώθηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ιερού Ναού Αγίου Παύλου, προώθηση συγγραφέων και συγγραφικών έργων) στη σχεδίαση ολοκληρωμένων ενεργειών προώθησης και marketing. Διαθέτει πρακτικές γνώσεις στη κατασκευή ιστοσελίδων, στη δημιουργία βίντεο animations, στην ηλεκτρονική επεξεργασία εικόνας και στο ghostwriting. Ο κύριος τομέας απασχόλησής του είναι η Εκπαίδευση Ενηλίκων σε θεματικές του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ.

*κατόπιν εξετάσεων

Share.

About Author

Leave A Reply